A Lennart Sofie Palmgren Rosendahl Julin

Älska friidrotts-VM!
Jag känner att jag valde rätt tillfälle att bli sjuk, att ha friidrott att kolla på förgyller vilken dag som helst.

Jag och Thomas hade en intressant diskussion gällande SVTs och TV4s reportrar och den varierande klassen på dessa.. Vi kom fram till att SVT är snäppet bättre och att jag ska bli nästa A Lennart Julin.

Konversationen som följde:
- Jag ska nog bli nästa A Lennart Julin.
- Va?
- Ja, han är grym.
-
Va?
- Han är grym!!
- Sofie?  Varför?
- Vet du hur mycket han kan eller?
- Ja, det är sant...
- Jag kan heta Sofie R. Palmgren... Kanske, låter det bra?
- Hm, Eller H.M Sofie Rosendahl Palmgren (Hanna Miia)
- HAHAHA, tönt. H.M Sofie R. Palmgren tycker jag...
- NEJ, vänta! H.M.S.R Palmgren!!!
- Men det låter sjukt..
- Vänta nu... H.M.S, H.M.R, nej.... S.M.H... åååh!
- Vad håller du på med?
- ÅÅÅÅÅÅH JAG VET VAD DU SKA HETA!!! Klockrent...
- Vad!? (väldigt bitter, jag har för ungefär 15 minuter sedan tröttnat på den här "leken")

- Hanna P.M.S Rosendahl!!!
 AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHHAHA
AJKDJAKJFFJHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHJHAJAHJKHAJKHFJASFJHAKFHAKHFSRWEIUR
IUROFÖVNCJDHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

- Skitkul.

 (Thomas ligger nu och rullar på golvet, nästan kvävd av skratt. Han kan därför inte ge några ytterligare kommentarer)


     
A Lennart Julin
  
  Sofie Rosendahl Palmgren




NU: USAIN BOLT 200M.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser lika glada ut iallafall ; )

2009-08-27 @ 08:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0