NOSTALGI MED S&S

Hade precis en mycket rolig stund, Sofia skickade nämligen en mängd nostalgiska bilder från svunnen tid. Åh vad kul det var att kolla på, vi är så små =)


I början av ettan, jag ser helt förstörd ut.

På fest hos Natalie tror jag, också i ettan.


Vi gillade att leka med mobiler och dessfunktioner

Vi kunder tom med le på kort, haha!

Ingen aning om när det är, ser ut som att jag har Luddes halsband på mig? `
Sofia när är det taget?

I was a little girl and my biggest crush was Joey

Prydliga skolflickor

Jag och Sofia modellade och visade kläder att ha i vården , givetvis med bälten i midjan, haha!

Jag tror att detta är allahjärtansdag 06 eller 07

Strike a pose

Valborg 06 eller 07, i Timmele

Också Valborg, på förfest dock.

Sommar 06?

Smögen 06, vi hade så obeskrivligt kul. Jag och Sofia på upptäcksfärd.
Till och med vi hade en period av miner och fejkleenden på kort.
Något som folk i Ulricehamn ofta har även fast de passerat 20.
Nämner inga namn.

Betydligt allvarligare

Hos Erik och Ludvig i deras sjöbod.

Zitabåtarna, med Erki? Eller vad hette han? Månsi, Marti? Något konstigt.

Kan det vara inne på L?

Just det, Jens och Oscar vid varsin sida, dock bortklippta ;)



Charlies Angels, något skolarbete.

Hos Patrik, strax innan jul tror jag

Hos Jonas

Kommentarer
Postat av: Wik

Herregud :D:D

2008-09-05 @ 00:06:47
Postat av: Eva-karin

Testa o le sa du inte ser sa trakig ut!

2008-09-08 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0