Flytta hemifrån

Igår fick jag och min man nycklarna till vår lägenhet.
Vår alldeles egna lägenhet.

Intressant, jag fick se den för första gången och var mycket belåten. Den var gigantisk, kök, badrum, sovrum,hall och vardagsrum med öppen spis! Den ligger mycket centralt och ett stenkast från en undebar shoppinggata. Dessutom ligger en mycket billig mataffär typ 20m ifrån, Kiwi heter den. Perfekt!

Det kändes både bra och konstigt, man känner sig vuxen och ansvarstagande. Visserligen har vi bott i hop tidigare, men det blir annorlunda nu när vi flyttar in tillsammans. Vi köper möbler, indreder, fixar och donar gemensamt, ska bli riktigt skoj =) Natten från fredag till lördag kommer vi sova där första gången, nervöst!

Ikväll tar vi bussen till Sverige, kommer till Ulricehamn kl 01, hämtar alla saker och åker tillbaka så att vi är hemma på fredag morgon. I helgen väntar jobb och kräftskiva =)



Playa del Palma i juli/augusti 2008


Älskling på någon random förfest


Johan och jag i London för snart 1 år sedan =)

Kommentarer
Postat av: Wik

Kommer ner snart då:) och kikar hur du har det. Måste bara märka att "random fest" lite överdrivet!

2008-09-05 @ 00:08:16
Postat av: Sofie

Det var ju en randomfest, jag vet ju inte nær det ær?

Jaa ni måste komma hit snart, mamma vet vilka helger jag ær helt ledig =)

Ha det bra bror!

2008-09-20 @ 13:27:59
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0