Dagens visa

Dagens:

Mat: 

 
Tomater

Låt:


David Guetta - Tomorrow can't wait

Väder:

Regn, slask och kyla

Lycka:


Chelsea - Arsenal 1- 2

Uteblivna firande:

Första advent, inget som prioriterades. Tyvärr.

Längtan:


Pepparkaksdeg och julbak

Dröm:



Jag drömde att jag klippte av allt mitt hår, bara sådär.
Jag blev så trött på det så jag högg av allt, med ett enda hugg. Det märkliga med drömmen var att jag tog med allt hår hem (jag satt på en buss och klippte mig) och gjorde löshår av det. Jag tog massa hårspännen och sydde fast håret. Sedan gav jag det till mina vänner. Creeeapy.

Skönaste skratt:

Chaaarlieeee...
Man kan inte tröttna på den här =)

Kommentarer
Postat av: Mulan

Heeej kära du. Här vräker snön ner och jag själv gräver ner mig i plugg så gott det går. Hur är allt i Norge? Måste tjöja lite med dig, har skrivit sms men det verkar inte komma fram(?). Kim vill ut och resa och festa med oss och allt vad det är, hehe. Hör av dig snart! Pusssss

2008-12-02 @ 15:27:58
URL: http://lindeer.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Sofie,



Har precis kommit hem från Kenya och en vistelse på Fig Tree Camp i Masai Mara - var helt underbart! Fick se alla "the big five" - otroligt häftigt.

Åk dit!!



Hoppas du har det bra i Norge!



kramar Faster

2008-12-02 @ 18:18:27
Postat av: Sofie

Hej Tina!

Oj! Det var värst vad du är ute och reser då. Så kul =) Vilka var du där med?

Ja, någon gång i framtiden kanske =)



Jag har det superbra! Jag trivs verkligen och har träffat mängder av härliga människor =)

Hur har ni det?

Puss och kram

2008-12-04 @ 20:50:19
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/
Postat av: ena

hej sofie! har inte haft tillgång till internet så jag har inte kunnat skriva till dig. men du kan väl höra av dig någon dag så kan vi ta en fika eller nåt! SNART! mitt norska nummer är (+47) 46 26 86 47.

2008-12-05 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0