PIZZAPROBLEM

Jag och älsklingen (som har däckat i soffan och missar finalen) var i Borås idag och åt middag, pizza blev det, på något Elfsborgshak tydligen.  Jag åt någon mystisk inbakad pirre, Indian någonting hetter den. God var den, men knappt mer än så. Jag blev lite besviken då den var dränkt i ett överflöd av curry.
 
Kontentan av inlägget:
Varför finns det inte en pizza med de ingredienser/saker som jag vill ha?
Jag och Sofia tvingades nästan mordhota pizzabagarna på Palace i Uhamn, för att de skulle skapa en pizza i vårt namn. Sofie och Sofias speciale, extra allt! Så under den tiden då vi var stammisar där kunde vi bara beställa vår pizza, utan att rabbla allt som ska vara på. Enkelt och bra! Dilemmat inträffar då när man ska äta på pizzerior i andra städer. Det finns ingen Sofie och Sofias speciale.  OCH att vara besvärlig gäst som rabblar 17 extrasaker som ska vara på pizzan, är inte riktigt min grej. Jobbigt i-landsproblem tyvärr.

Slutligen: Alla rara pizzabagare kan väl införskaffa sig följande pizza på sina menyer?
Sofie och Sofias speciale
Skinka, jordnötter, fetaost, banan, (litelite) curry, kyckling, räkor, ananas. EXTRA ALLT!


Kommentarer
Postat av: Sofia

men gumman, har du gått och blivit senil på senaste tiden? Vår special innehåller det du skrev minus ánanas och skinka. :) Vi får ta och ses över en pirre snart så jag kan friska upp ditt minne lite!

2008-06-30 @ 13:50:40
URL: http://lindeer.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har skinka och ananas på min pirre ;)

2008-06-30 @ 18:32:03
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0