Ayiaaaaaaaaa naapaaa


Jag, Emma och Sofia, blondes of room 123.

Dans på partycruising, jag och Mildred

Cocacola-tåget

Hulius och S

Jag gör något i korridoren

Hula och Lisa dancing on the boat

Emma var påverkad den kvällen.

Oskar tog hand om henne

DAAAANCE

Piff och Puff

Törstig

Jimmy "lär mig posa" Thorne med blond kvinna

E och S

Jimmy gillar Smirnoff Ice

Glada Ekonomer

Hule hade svårt att finna ragg, eller?

På Grabbarna mus roade vi oss vissa kvällar

Efterfesterna var minst lika roliga

Emma hittade äntligen en riktig vän. Lisa granskar.

Underbara balkonger
'
Strået, Jimmy och Stefan med honor


Speglar är alltid kul

Murre och Emma snodde det bästa rummet, SS besudlade det som straff.

Emma, jag och Sofia

Dessa hoppkort =)

Sara, Emma, Emma och Gerd

Jag, Emma och Majlis

Galna Emmor och jag

Putsa och fixa

Jag med fluff

SS

Jag och Emma påväg till rum 143 månne?

Mina naglar rök den kvällen, jag låg dessvärre bakom det. Bita och slita.

Sliten kvinna på stranden alla tjatade om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0