UNDERBARA FOTBOLLSDAGAR

Igår var det en riktig fotbollsdag.
Först Johans match i en enorm hetta, jag hade förmodligen avlidit om jag spelat. Sedan inträffade den efterlängtade EM-premiären, Schweiz-Tjeckien, 0-1 och Alexander Frei skadad, borta resten av EM. Stackarn grät när han gick ut från planen. Klockan 21 såg vi sedan en aningen mer underhållande match Portugal-Turkiet, 2-0. Portugal var riktigt bra, 3 ramträffar bland annat. Ronaldo hamnade också till min förtjusning i skuggan av Realspelaren Pepe, han var grym! Jag leder för övrigt med 3 poäng på EM-tipset. Excellent.

Idag var vi i Borås och inhandlade lite sommarkläder för diverse presentkort från studenten =) Fanns alltför mycket fint!
Ny vecka i morgon, ska bli skönt att njuta av sommaren som icke-sjukling igen.

Ha en trevlig kväll.

NU: Österrike-Kroatien
Sedan: Tyskland-Polen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0