Tråkigt inlägg utan ork

Inte nog med att jag är tröttast i världen idag, det är någon här hemma som hugger på mig. This is a boring day. Jag hoppas att Smögen blir roligare än jag vet inte vad. Efter förra årets vistelse så verkar det lovande. Det blir Grabbarna Lus och SS =)

Jag är väldigt irriterad på allt idag. Beror det på sömnbrist månne?

Sofia Majlis Birgitta Efraheimsson Pippilotta Rullgardina Linder. Jag ska svara när du ringer nästa gång. Im Sooooooooooooooooooooorry.. for blaming you, for everything I just couldn't do. Jag saknar dig i alla fall.

Jag ska även ge er min syn av gårdagens match, så var inte oroliga. Ni ska få läsa en krönika av moí.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0