The worlds greeeatest

Hola Belgrad!
Idag är jag på världens bästa humör.
Kvällen ska tydligen bli den roligaste på länge =)
Jag har jobbat och slitit. Väst åt två kunder som betalade sina skitvaror kl 13,25 (Vi stänger 13). Shoppat världens skönaste och mysigaste tröja med mamma, som för övrigt hittade en fin jacka åt sig själv.

När jag kom hem hade Johan lagat supergod mat. Nu ska vi se här, icke-matkunniga-Sofie ska försöka berätta vad det var: Ugnsgratinerad lax inlindad i rostad Parmaskinka med pesto över, till det serverades klyftpotatis och rotfrukter i någon mystisk blandning och slutliten någon god hemmagjord sås som älsklingen mixat till. OCH, sist men inte minst, en iskall Corona med lime ! Gastronomisk smakupplevelse ! 

Hoppas det blir en lika bra kväll som jag förväntar mig!
Sleep Tight Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0