Semesterplaner

Goodeeeevening!
Fredag idag, lovely. Men med tanke på att jag har varit ledig denna veckan så gör det ingen större skillnad. Dessutom ska Johan spela match, så jag har honom inte hemma idag heller. Merde. Detta trots att han påstod att han aldrig mer skulle spela fotboll efter onsdagens match, då han var full av ilska och hat.

I onsdags var jag och våldgästade Elin och Frida, haha! Kollade på Mia&Klara (hette det så?), något jäkla humorprogram som mina små rävar alltid ska visa mig, något nytt varje vecka! Alltid lika trevligt. Vi försökte göra upp planer för sommaren också, vilket inte är helt lätt då vi jobbar så olika tider som man kan göra. Illa! Men något ska vi nog lyckas hitta på tillsammans, särskilt innan folk börjar plugga och andra flyttar till grannländer.

RÄVA! Kom nyss på att jag lovat min man att göra klart garderoben. ÅÅH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0