RAINMAN PÅ FREDAG

Godmorgon!
Såg nyss att treab ska visa den underbara filmen Rainman på fredag kl 20, se den om ni inte redan gjort det!

Idag behöver jag verkligen låna bilen, ska till vårdcentralen och kolla upp så att jag överlever med min halvtrasiga kropp, ska förmodligen en sväng till Sofia, om inte kvinnan ska jobba idag. Vi ska nämligen förena våra ytterst kreativa sinnen och tillverka en film om ekonomerna, jag vet inte vad den skulle heta dock. Likt den vi gjorde om Smögen förra året, som var grym! Åh, vad nöjda vi var med den och denna ska förmodligen bli ännu bättre, om det går vill säga!

Vilken tråkig match igår förresten. Österrike kämpade på bra och lät bara tyskarna göra ett mål, Ballack på frispark, äckligt snyggt! Annars hände det inte speciellt mycket. Båda förbundskaptenerna blev utvisade upp på läktaren, ytterst onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0