Playa del palma

Dyrt, men ack så härligt.
Dessutom kanske jag kan få i mig lite mat. Det brukar vara ett stort problem för mig och min väninna annars. Vem orkar äta när det är 40 grader varmt? Trots att vi till vardags hetsäter var matintaget aningen otillräckligt. Men det blev billigt, inte sant Sofia?

Bilder från Mallorca, Playa del palma=)

 



Mallorca





Mallorca

All Inclusive

MÅLTIDER OCH DRYCKER

Frukost-, lunch- och middagsbuffé med måltidsdrycker (lokalt vin, öl, läsk eller mineralvatten). Temamiddag 1 kväll/vecka. Smårätter och snacks för- och eftermiddag (anvisade barer och tider). Nationell alkohol, vin, öl, läsk och mineralvatten, barservering (anvisade barer och tider.
HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmer inte mig , jag skulle med ?

2008-06-27 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0