MIDSOMMAR UTE BLAND KOBBAR OCH SKÄR

Om två timmar är vi återigen påväg till Smögen!
Jag har läskigt höga förväntningar och jag hoppas att de kommer uppfyllas.
Vädret skall tydligen bli sådär, men vad gör det om 100 år?

Jag ska roa mig som aldrig förr och kanske blir det en ny SMÖGEN 2LAX7, fast i en senare upplaga?
Kim har gastat om det i några dagar nu nämligen. Räven ringde dessutom och väckte mig kl 7,30 och väste att jag skulle gå upp för att hinna, bråttom, bråttom! Jag satte hjärtat i halsgropen och trodde att klockan var 16, haha! Lyckligtvis kunde jag tryggt somna om och ladda batterierna inför helgen!

Jag önskar alla en oerhört trevlig och underbar midsommar!
Njut och gör det bästa av situationen =)


Sedan glömmer ingen att Sverige möter Ryssland i en avgörande match idag. Det är allvar nu Sverige. Inget fjanteri och jag vill se offensivt spel och ganska mycket mer Källström än tidigare. Guus Hiddink ska se sitt lag bli krossat, muaha!
HÅLL TUMMARNA !

Kommentarer
Postat av: therese

Förlåt Sofie, jag ska försöka lugna ner mig även om det är svårt. En sån röst. Puh! Jag blev ju alldeles tagen. Haha!

2008-06-19 @ 16:14:51
URL: http://theresecarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0