Koskenkorva, yes yes yes!

Muahahaha!
Vilken upprättelse jag får när jag läser manlig lektyr.
När vi var i Danmark köpte jag vodkan som har det helt klart grymmaste namnet, KOSKENKORVA! Givetvis fick jag utså mängder av glåpord då jag inmundigade drycken på diverse fester, bland annat nu i Smögen.

OCH NU.. när jag läser Slitz (ja, jag gillar herrmagasin) ser jag att allas vår Koskenkorva får HÖGSTA BETYG i Slitzsredaktionens Vodkatest.  Haha!

Koskenkorva 700ml, 37,5%, 208 riksdaler
+ + + + +

Kommentarer
Postat av: sofia

åååh vodka, inte för att man är sugen just nu :O

TACK för igår sofie! mycket trevligt!! den lilla stunden som jag var hos dig, ;D men de blev lite shaka iaf! och så en hel del på pluto också! kanon !måste vi göra om snart sofie! :)

2008-06-29 @ 13:12:28
URL: http://sowlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0