Filmer och youtube

Godkväll!
Som ni kanske förstår sitter jag och lägger in filmer på bloggen, riktigt kul att se!
Man har inte riktigt haft tid med att kolla igenom alla kort/filmer från studenten, balen och studentresan, men nu är det dags!

Dessvärre är youtube segare än någonsin så alla filmer krånglar, tyvärr! Hade planerat att lägga in filmer från Ayia napa med, men kom på att de ligger på Johans dator. Jag fann istället några gamla filmer från Ayia -07 som är UNDERBARA! Jag vill tillbaka när jag ser dem. Förhoppningsvis dyker dessa upp snarast!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tror att det bli familjemys ikväll och utgång i morgon om allt går som planerat, eller vad säger Elin och Frida? =) I övrigt så ska jag jobba i morgon också, första gången denna vecka. Lata tös!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0