EM-FINAL OCH FÖRFEST

Äntligen EM-FINAL!
Ska bli grymt spännande att se =) Jag håller faktiskt på Spanien, av den enkla anledningen att jag föredrar deras spelstil och för att de inte vunnit något på 100 år.

Jag är segare än segast idag, kom i säng kl 06 i morse (Hur lyckas man med det i Ulricehamn?) och det är inte okej. Vaknade iaf i rimlig tid och gick upp och städade upp efter förfesten som hägde rum här igår. Mycket folk och mycket trevligt =) Kan till och med tänka mig att göra om det snarast, stämningen var verkligen på topp. Jag har fortfarande inte kommit på alla som var här. Vissa påstod att de skulle komma kl 22, men kommer instövlande kl 00 istället. Haha, jag nämner inga namn (Host..sofia..hosthost).

Jag tror också att Amanda tog lite bilder, ska försöka få tag på dem inom kort! För övrigt så hade jag, för en gångs skull, riktigt kul på Pluto, träffade massa fd klasskamrater. Forspodontoloss, Strået och Weven bland annat =) Tyvärr slutade kvällen sådär, Emil dök som vanligt upp som en räddande ängel =)

Nu åter till matchen. Spännande!


Kommentarer
Postat av: sofia

jaha du sofie, är de här du anklagar mig lite smått. se där ja kvinna! men jag tycker jag kom iaf i rimlig tid innan vi drog oss neråt............. och jag hann minsann dansa och höja stämningen en aning högre när jag kom instövlandes sisådär ett liitet tag senare! Min ursäkt är -jag hade ingen tidsuppfattning den kvällen. (hahaha)

Nästa gång kommer jag 3 timmar innan istället för att gottgöra dig sofie! ;p

2008-07-01 @ 09:46:23
URL: http://sowlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0