Avslagen tand

Bonjour.
Jag förstår inte varför inte magsmärtorna kan försvinna, förbannade salmonella. Varför just jag? Jag kan inte göra någonting utav relevans här hemma. Har dock tvättat och städat idag, verkligen superskoj. Det behövdes iallfall, min smyckes/sminkhylla ser ut som skit. Lite bättre ordning nu =)

Ringde och bokade tid för att laga min tand som jag slog av på Ayia Napa,
- Vi har tid om 30 min om det går bra?
- Njaaa, nej, jag vet inte. Jag är sjuk så det kanske inte är så bra?
- Nej nej, det förstår jag då, nästa vecka då?


Jag fick turligt nog tid innan midsommar nästa vecka. Idag kändes aningen för hastigt. Jag måste förbereda mig mentalt, även om jag gillar att gå till tandläkaren och käka banankräm samt få beröm för att man aldrig har haft några hål =)


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack för tipset! :D

jag har läst boken o den är himla bra! :D

2008-06-12 @ 16:08:18
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: naa, det har jag inte.

har inte hunnit :) men jag ska, när jag mår bättre :)

2008-06-12 @ 22:39:36
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0