Äntligen Grekland-Sverige

Idag inleder Sverige äntligen sitt EM-spel, ååh vad kul det ska bli att se matchen.
Chansen att startelvan blir som jag önskar är dessvärre minimal. Om ändå Lagerbäck kunde överraska någon gång, öppna med en tokoffensiv exempelvis, det vore intressant.

Vilken match igår föresten. Holland utklassade Italien, oj vad skönt det var att se. Jag har aldrig gillat Italien, det är ett överskattat lag. Dock ska man inte tala illa om italienarna individuellt sätt, bland annat Luca Toni är grym men inte heller han kom till rätta i går. Vad ska man säga Holland gjorde en suverän match, all heder.

Idag slutar min yngsta lillebror sexan, så jag ska till Blidsberg på skolavslutning kl 18. Mysigt! Tänk att han har blivit så stor, min chilling =)

VILL HA KVÄLL!
ÖL, FOTBOLL, SKRIK OCH GALEN STÄMNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0