17 timmar kvar

God kväll kära läsare!
Jag vill inte göra er besvikna men det är bara ett litet gästspel återigen av Johan.
Sofie kommer åter imorgon då kan ni garanterat räkna med en hel del nya bilder samt inlägg efter veckan på Cypern.
Själv så sitter jag bara i soffan och inväntar morgondagen, kl 16 imorgon får jag se henne. Min prinsessa som jag saknat så fruktansvärt mycket. Det är varit en riktigt varm men ack så jobbig vecka, lättnaden när man återigen får se sin älskade kommer vara stor.
Sätt precis och räknade ut att det bara är 17 timmar kvar, det är inte alls så mycket med tanke på hur många timmar det var kvar i måndags när hon åkte.
Hur som helst så hoppas jag hon haft en varm, härlig, partig, dansig resa där nere. Helt enkelt en resa som ger henne goda minnen resten av livet.


Sofie, snart ses vi. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter dig.

Ska drömma om dig inatt, hela natten lång om min vackra prinsessa.

JAG ÄLSKAR DIG <3


/Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0