GRATTIS JOHAN

GRAAAAAAAATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN KÄRA UNDERBARA JOHAN!

Idag är det Johans tur att bli firad. 23 år fyller min älskling idag. Det ska firas med kalas, ska bli jättekul. i har bjudit hit läkt och familjer så jag undrar hur alla ska få plats. Hoppas det blir fint väder, då kan vi vara ute.

Jag har fixat världens bästa present till honom också =) Nu vet jag någon som blir nyfiken! Haha! Jag vet dock inte om han ska få veta vad det är idag, eller om jag ska dra ut på det, elak som jag är!



Min lilla pojke har blivit stor.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack så mycket älskling, vad glad jag blir! DU är så underbar.

Lite jävlig är du dock om du drar ut på presenten=) ÄLSKAR DIG

2008-07-03 @ 14:09:08
Postat av: sofia

ha en kanon trevlig afton!! hälsa grattis till johan! :)



kraaam!

2008-07-03 @ 16:55:59
URL: http://sowlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0