Shopping med mina barn

Eftersom att jag har utvecklat en lathet utan dess like gällande min blogg så kommer jag bara att uppdatera med ett kort och bildinnehållande inlägg. Tyvärr. Förhoppningsvis får jag inom snar framtid tillbaka min skrivarglädje. Jag kan fortfarande erinra mig hur det var när man var ung.. Full av livsglädje och inspiration.

Jag tog med mig mina tre barn (Läs 2 bröder och Johan) på shoppingtur till Borås i söndags.


Johan och Wiktor. SMIIIL!
(Lägg gärna märke till bristen av påsar med inhandlade julklappar)

Johan och jag. Jag ser dock helt förstörd ut.


Den tredje ungen ville inte vara med på kort. Han sprang därför iväg och kom aldrig mer tillbaka.
Hans familj är än idag mycket arg.

Jag bjuder på den bilden.
Mest för att min hormonstinna bror skall inse att han inte är 3dm längre än mig. Feels good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0