En middag i Ulricehamn

Jag har hunnit med att träffa Gertrud också =)
För att bevisa detta stal jag två av hennes bilder för att lägga in på min blogg. Unnskyld. Den på pojkarna har jag knäppt all by myself.


Sofia tänker på Vlad och njuter. Jag kliar Sofia på ryggen för att stimulera hennes fantasi.

Emil och Jonas hade kanonkul.


Sofia började sedan visa hur hon skulle förföra Vlad genom att angripa Emil.
 Jag försöker som ni ser, att hålla henne borta från Emil (som tar bilden). Sofia började då väsa, vilket ledde till det osmickrande garvet som jag har på bilden.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 08:43:18
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Carolina

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-09-01 @ 13:23:52
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0