Anna Hibbs


Mycket, mycket intressant inlägg av allas vår Anna Hibbs:

Annars har vi mest snackat skit om killar, efter diverse developements under dagen. Fy fan. Killar. Vilka råttor, visst? Vi pratade också om tjejer. Vissa kan vara värre än råttor. Inte ens råttskit... Utan amöborna som kryper på råttskitet. Hur kan man som medkvinna hålla på/hångla/ligga med en kille som man vet har flickvän? Killar är ju råttor, det vet vi.. Men TJEJER!? Vi ska ju för fan vara den bättre hälften. Som tur är så känner jag inte många sådana (idag fick vi dock en påökning), men hur i helvete tänker dom (ni?)???

Jag har aldrig, och skulle aldrig, röra en kille som jag visste hade tjej. Det är värre än någonting annat man kan göra mot sitt släkte. Man ska alltid stötta tjejer, även om man inte känner dem personligen. Så tycker jag i alla fall. Seriöst... Ni som just nu flirtar eller mer med någons pojkvän... Var bättre än killen... Visa att ni inte är en en-i-mängden-slampa.

Annars älskar jag tjejer till döds! Det vet ni.

http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/hibbs/?menu=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0