Utomlandsluft

Hola!
Nu har jag spenderat min första och enda timme framför skolbänken! Prov i marknadsföring, jag minns inte senast jag var så dåligt förberedd. När man mår som en rutten potatis så har man ingen större lust att läsa 5 kapitel om produkter o.dyl. Jag ögnade iaf igenom det halvt en gång och jag tror och hoppas att det gick bra =)

Jag och Johan var ute och tog en kvällspromenix i veckan, och det var verkligen utomlandsluft. Ni vet när det luktar sommar och hetta, en lukt som man inte kan få nog av. Lyckorus någon? Underbart väder ute idag också, promenad idag med kanske?

Idag har jag ingenting att plugga, jag börjar bli frisk, vädret är fantastiskt  och Johan har ingen träning! Mysig dag!?Jag tror också att Medium börjar idag? Eller är det nästa torsdag? Hoppas det! Johan skall tydligen laga någon kulinarisk räksoppa ikväll, exciting =)  Inte helt fel. Känns bra att vara positiv för en gångs skull!
Krympte mina jeans igår föresten, hoppas att de sitter bättre nu!

En underbar dag åt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0