Terrassen here we come

Efter allt som hänt känner jag verkligen att jag behöver en skön, rolig helg. Det ser ut att bli verklighet. Johan har begivit sig till sitt träningsläger i Halmstad med fotbollslaget och kommer hem på söndag.

Jag ska därför spendera lördagen med min kusiner! DET SKA BLI SÅ KUL!! Jag befinner mig en en extas av barnslig glädje. Vi har planerat att göra entre på Terrassen, vilket innebär att vi kommer har 12439031 gånger roligare än alla som kommer befinna sig på Ulricehamnsstället Pluto.
Looking forward!
Tyvärr befinner sig Sofia också på träningsläger, så det blir ingen utgång för henne. Illa.


tree

Jag, Frida och Elin för några år sedan!



Kommentarer
Postat av: ena

Haha ställ dig i kö! Jag, Elina och Johanna vill också se den! Vi är hur spända som helst. Hoppas bara att alla tycker om den sen!

2008-04-12 @ 13:14:17
URL: http://eenaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0