Sofies lördags outfit

image230

Så här klädde sig min vackra skönhet inför hennes arbete i lördags. Så fantastisk vacker är hon!!!

Min lilla honeypie kom hem för ca en timma sen, hon såg ut som ett litet barn på julafton vilket var väldigt skönt att se. Anledningen till detta var en balklänning som hon varit och provat i Jönköping, den passade perfekt så hon köpte den. En riktig lättnad nu när den är inhandlad för både mig, Sofie själv samt hennes mamma. Nu kan vi sluta leta klänningar dag ut och dag in på internet. Klänningen var klockren, den satt otroligt fint, hon var så vacker så man blev tårögd. VILKEN PRINSSESA HON ÄR!!! 

För min egen del har dagen varit sådär, en vanlig dag på jobbet, ytterliggare ett dåligt träningspass av mig personligen som dessutom sluta med en sträckning i ryggen plus att mitt kära DJURGÅRN bara fick 0-0 mot gais hemma. Som tur är har allt detta dåliga vägts upp av min älskade Sofie som med sin glädje och lycka över sin balklänning gjort mig glad. Tack älskling, du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0