Sjukdom och stora jeans

Jag vill att min make ska komma hem och ta hand om mig nu!
Jag hatar att ligga hemma och ruttna när man inte ens kan förtära godis i behaglig mängd. Min hals försöker svälta mig i form av blåsor stora som Bert Karlssons röv. I morgon har vi ett oerhört irrelevant prov i marknadsföring, det betyder att jag snart måste pallra mig till skolan och hämta boken. Med stöd från Johan kanske det går vägen. Om min hjärna sedan mäktar med 5 kapitel av dravel är en annan historia.

Det är sjukt hur mycket jag längtar till vi skall flytta från Ulricehamn. Det skall bli så skönt, alla här kan få ruttna i fred. Jag skall låta er vara.

J och jag hann iaf med att bada bubbelpool igår, riktigt skönt. Jag fick också mina acne-jeans som jag beställt, givetvis var de förstora. SKRÄLL! Inga jeans passar mig, inga kläder. Jag är alltid mitt-i-mellan två storlekar, always. Nu vet jag iaf att jag nästa gång ska köpa 2 storlekar mindre än vad jag tror att jag har i acne-jeans. Fungerar det att krympa dem i tvätten månne?

Dagens I-landsproblem
- När man inte får varmt vatten i jaccuzzin tillräckligt snabbt
- När ens nya jeans inte passar

image189

Jeansen som inte sitter lika tight på mig som på bilden. Too bad.

Kommentarer
Postat av: Ewie

sv: japp, det är rea i alla hm butiker.

2008-04-02 @ 17:00:10
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: sofia

hehe joo! jag ska kolla nästa match . :O hahaha.
modevisningen var ju super bra! verkligen, beundrar er att ni är så modiga och duktiga!!
Sover du inte på nätterna sofie? Hoppas att helgen får dig att piggna till lite kansek? :)

Nu är de inte långt kvar till studenten faktiskt, känns de att det börjar dra ihop sig? :)
Kramkram!!

2008-04-03 @ 13:50:52
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0