Sanningens ögonblick

Jag antar att det var relativt många som såg Sanningens ögonblick på femman nyss. Jag måste säga att programidén är mycket enkel och smart. Det finns inget som svenska folket hellre skådar än andra människor som begår synder och ljuger i tv. Ett tillfälle för alla medelmåttor som nu kan känna sig mindre värdelösa än stackarna på tv. Ungefär samma funktion som dokusåpor i allmänhet har.

Jag skulle dock väldigt, väldigt gärna vilja veta vad man behöver svara på för att vinna miljonen, nyfiken någon?
Jag såg även reklamen för kommande program.

En kille tvingas svara på frågan : Skulle du vilja att din flickvän hade silikonbröst? Flickvännen blir likblek när pojkvännen samvetslöst svarar ja. Antagligen har flickstackaren komplex för sina bröst och kommer förmodligen aldrig mer att kunna visa dem utan en viss känsla av obehag. Alternativet är att killen är en överjävlig patetisk stropp som inte nöjer sig med det bästa han kan få. Vem vet?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för kommentaren :)
Jag har Mikas, men kanske ska byta till stockholmsgruppen.

Ha en bra dag!

2008-04-28 @ 13:07:06
URL: http://zebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0