Romantisk blombukett

Söndagen har varit allt annat än behaglig.
Med magvärk som nästintill tog död på mig och en mängd oönskade spyor från min sida. Inte kul alls. Jag trodde ett tag att jag aldrig skulle bli av med smärtan.

Älsklingen begav sig ner till staden på cykel och medbringade oxfilé, cola light, choklad och en fin blombukett med ett romantiskt litet kort till mig. Precis vad jag behöver för att tillfriskna! Underbara du <3


Han blev för övrigt utsedd till matchens bästa spelare i Borås tidning.Stolt!
I samma veva lyckas min andra favorit Fredrik Ljungberg bryta ett revben, räva! Men han skall troligtvis lyckas tillfriskna till EM!

image149

Skola i morgon, lyckligtvis har vi kompledigt för det nationella provet i svenska förra veckan. Det resulterar i att vi endast har en lektion i morgon. Tyvärr startar den redan 7,50. Ingen sovmorgon.

Trevlig kväll till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0