Onödigt crap

Blev chockad över snön som öste ner över gatorna i morse, inte kul. Ge mig vår. Jag blir så mycket gladare av värme, sol och "utomlandslukt" =)
På psykologin skall vi tydligen dra igång med ytterligare ett arbete, it never ends. Massa jobb med projektarbetet nu, räva!
Studenten? Ja tack!
Idag väntar bara tråkiga saker; plugg, plugg och plugg! Jag behöver äventyr i min vardag, jag är trött på en inrutad vardag. Samma rutiner, samma personer etcetera. I need new things.  Hjärtat har kollat efter balklänning åt mig på jobbet idag, haha! Han hade tydligen hittat en riktig pärla. Jag hoppas att den passar, jag och mina konstiga mått.
Nu kom älsklingen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0