Lördagen

Då var högskoleprovet avklarat och mysdagen i Göteborg över.
Vi käkade middag på en tjusig grekisk restaurang i ett par timmar och sedan såg vi 27 dresses med Katherine Heigl, den var inte så bra som jag hade hoppats på. Jag undrar hur många män i publiken som somnade, jag såg tre stycken. Haha, nästan för mycket tjejfilm över den. Den var lite väl långdragen och sorglig, men slutet var precis som enligt regeln för chickflics, nämligen lyckligt.
Jag körde faktiskt hela vägen och även i Göteborg, jag hade Stefans kärra, en fröjd att köra. Motorväg<3 Sofie. En bra erfarenhet att lära sig storstadstrafikens normer!

Äckligt skönt med sovmorgon idag, mysig frukost med hjärtat!
Idag väntar plugg (ska läsa ut en hel roman), fika hos Johans farmor, och myskväll.

Ha en mysig, regning, rutten söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0