Jag borde köpa balklänning

Jag borde :
...   plugga psykologi
...   göra min  filosofiinlämning
...   sluta föräta mig på godis och onyttigt crap
...   stänga av tv:n och läsa en givande bok
...   gå ut och springa, långt, hårt och länge
...   köpa en förträffligt vacker balklänning
...   planera min studentfest
...   åka hem och hälsa på min kära familj
...   skänka pengar till välgörande ändamål
...   dammsuga lägenheten och diska
...   sluta hata andra människor
...   göra klart projektarbetet

Det är många "borde och måste" här i världen.
Tänk om man hade tid och ork till allt.
Allra helst vill jag åka till Seychellerna med Johan och strunta i allt <3
I sinom tid alla fall, man måste vara optimist. Jag har styrkan.

image191

Kommentarer
Postat av: Manlee

HEJ!
SVAR: TACK :)

2008-04-08 @ 14:58:36
URL: http://manlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0