Grill, chill och party

Åh vad kul det var igår!
Lurduveskyttet hemma hos Wessbo var en perfekt inledning, dock var det bara jag och Sofia av tjejerna som var med, tråkigt. Sedan var det dags för paintball långt inne i urskogarna. Jag har aldrig varit med om något roligare, man känner sig som en riktig krigare när man kryper runt bakom stenar och träd med vapnet i högsta hugg. Haha, jag vill göra det igen. Gärna i morgon =)

I slutet ballade det ur, med strid på öppet fält. Bollarna flög i luften och det slutade med att jag och Hule var kvar, resterande manskap låg på marken, slut på ammunition. Därefter tog vi  våra skott och klunsade om vem som skulle stå 20 meter framför alla och få ca 10 skott på sig. HAHA! Förloraren blev föga överraskande Jimmy Thorné, efter en hård slutkamp med Sofia. Oj, vad kul det var att sätta ett välplacerat skoj på Jimmys relativt fasta stjärt. Smärta i renaste form, stackarn. Men vi njöt, skadeglädje någon!

Efter dusch och återhämtning väntade grillning och klassfest! Lika underbart skoj med SP3 som vanligt. Dessutom gjorde våra lekar succé. Vem kunde ana att Emil var råast, Stefan surast och Wessbo bäst bakifrån?
Kvällen avslutades sedan hemma hos Strid.

Igår var det dessutom exakt 1 månad kvar till Ayia napa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0