Gästspel

Ja, nu sitter man här och skriver iaf.
Jag som inte är någon direkt bloggälskare, brukar mest gnälla på mitt lilla vaniljhjärta när hon bedriver hela sin fritid med blogg,blogg,blogg och ännu mera blogg.

Kanske ska berätta vem jag är först, Johan, murvan som ofta dyker upp på bild här i bloggen. Är även Sofies pojkvän för den som inte visste det, så förlåt mig alla småkåta singlar i detta avlånga land det är kört.
Tänkte det skulle vara lite kul att gästskriva lite i Sofies blogg, ni läsare kanske hittar någon mening om mig någon gång ibland, men så mycket mer är det inte. Men det ni nu läser är både om mig samt jag själv som har skrivit, COOLT VA?

En kväll som denna sker det väl inte speciellt mycket. Vi har precis ätit kvällsmat (som jag lagat), plockade precis in disken (som jag har diskat), åt precis lite kärleksmums (som jag har bakat) och väntar nu nervöst på matchen Liverpool - ARSENAL, där både jag och Sofie hoppas på en bortaseger.
Vad gör då Sofie här hemma? Jo förstår ni hon sitter och pluggar, vilket är mycket duktigt. Hon har ett viktigt psykologiprov imorgon, som jag hoppas går bra. Önskar dig all lycka gumman.
Det är väl mest därför jag fått ta på mig köksrollen här ikväll, vanligtvis är det Sofies roll (MUAHAHAHAHAHAHA) 

Nu ska jag kolla om jag hittar någon mysig sommarresa till mig och min kära, sen blir det till och spela lite Fotboll Manager, det är något jag håller mig sysselsatt med precis som Sofie med sin blogg.

JAG ÄLSKAR DIG SOFIE <3

På återseende
/Johan


image194

Min fantastiskt vackra kvinna sitter och bloggar en kväll i Januari.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tur att hon har dig så hon inte svälter ihjäl!

2008-04-08 @ 23:38:16
URL: http://hannamiasofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev.

2008-04-09 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0