Trädgården i Borås!

Helgen inleddes med firmafest, riktigt skoj faktiskt. Tänkte att jag skulle besegra grabbarna på Järn och Bygg och det gjorde jag till en viss del. Dock nådde jag inte riktigt ända fram, but I will survive!
Min kära Johan tjänade in lite extra till dagskassan då han körde hem överblivna arbetskamrater, så även han var nöjd och belåten. 

På lördag morgon väntade ett hårt träningspass tillsammans med Frida, vi ledsagades av de ack så rutinerade männen Micke och Jonas. Vilket åsamkade mig träningsvärk i diverse udda delar, vilka jag för övrigt inte ens visste att jag tränat. Life isn't easy.
image18
En tuff återhämtning väntade nu samtidigt som jag frambringat grov sömnbrist sedan fredagsnatten pga att en överaktiv plastsyster och hennes 72 sockerstinna vänner  tillbringade natten med att förtälja allt mellan himmel och jord hela natten lång, vägg i vägg med mig efter en hård arbetsdag, Why god?

Mina kära kusiner bjöd på en mycket trevlig stund och vi kunde tillslut kliva av på rätt slutdestination efter dagens alla bravader. Efter en liten sammankomst på Scandic Plaza med fler vänner och bekanta väntade Trädgården.
Trädgården, I haven' been there before. It is always nice to try something new, isn't it? Vissa låtar var riktigt grymma, andra aningen mindre.
DOCK finns det ett fint talesätt som stämmer exemplariskt: Det blir vad man gör det till!

En krävande, men ack så rolig dag avslutades med övernattning i en svit på Scandic, tack tack!

Till höger ser ni mig om en månad, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0