SAW IV, fina foton!

Vi hade en ritkigt mysig dag igår, jag och Johan.
Vi bestämde oss för att se på Saw IV, den var så äcklig. Stämningen blev inte mindre läskig när vi var HELT ensamma i hela biosalongen, vi satte oss längst upp om någon nu skulle få för sig att attackera ;)
Filmen var väl bra, men jag blundade 30% av den, pga äckliga scener.
Saw- filmerna är knepiga med tanke på att hans grundprincip är korrekt, det finns mängder av människor som inte värdesätter sina liv; genom exempelvis droger, alkoholism och försummelse av nära och kära. Dock placerar Jigsaw de utvalda i aningen för hemska situationer, så jag menar ej att han gör rätt. USCH!

Vi förtärde återigen mat på Babbel, jag måste få dit Sofia och  hennes pojkvän Jonas någon gång, jag vet hur matvraket Sofia skulle uppskatta att inmundiga de läckerheter som Babbel bjuder på =)

Vi framkallade bilderna vi tagit analogt idag på fotolektionen, det var hur enkelt som helst och jag tror säkert att jag fick fram runt 20 bilder, riktigt kul när man får göra alla inställningar själv. Jag lyckades få några riktigt fina bilder på Johan som jag måste visa när han kommer hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0