Liseberg och julbord

Hej!
Helgen har varit väldigt hektisk.
På lördagen stod jobb till klockan  14.30 först på schemat, sedan hem til Blidsberg med Johan och därefter åkte vi direkt till Liseberg =) Det var verkligen hur mycket folk som helst, man kunde knappt röra sig.
När vi skulle äta kebabtallrik tror jag att vi stod i kö i säkert 30 minuter, och då var kön inte lång utan det tog såpass lång tid för personalen att få fram lite mat, underbemanning någon?
Vi kom väl iaf hem vid 23 tiden, med oss hade vi massa godis och chipspåsar som vi kammat hem på diverse lotterier =) Smarrigt.

På söndagen vankades julbord på Scandic, det har jag verkligen sett framemot. Jag har inte fått förtära någon julmat överhuvudtaget i år :/ Det var riktigt kul faktiskt, alla är trevliga! Det gör jag så gärna om.

Bilderna från dessa tillställningar har jag dock inte hunnit lägga in, det blir senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0