Låtsasjulafton och julbord

Hej hej!
Igår hade vi vår "låtsasjulafton" med plastsyskon och annat, trevligt faktiskt. Jag inkasserade bland annat ett grym väska, vilken jag fick av mor min =)
 
Sedan åkte jag in till stan, Johan var nämligen på julbord hos Alexander.  Det var riktigt kul, alla var på toppenhumör och sjöng julsånger för fulla muggar, haha!
Jag och Johan begav oss hemåt i vinterkylan. Färden hemåt underlättades inte av Johans ständiga påpekande av hur långt vi skulle trask. Ändock lyckades vi ta oss hem helskinnade, med aningen förfrysta öron (glömde mössan).

Känns mycket bra att jag inhandlat samtliga julklappar nu, skönt att slippa tänka på det. Juldagens planer är nästintill också nedtecknad;, det blir faktiskt traktens enda uteställe Plut, för en gångs skull. Johan har varit nere med Tobias och införskaffat förköp, det var tydligen endast ett femtiotal biljetter kvar, ojdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0