Julafton bokad!

Idag har jag varit en sväng hos Elin och Frida, trevligt. Kikade lite på gamla avsnitt av Hey baberiba =)
Nu väntar psykologistudier och dusch, sedan skall jag faktiskt hämta hem Johan från jobbet i Borås!

Jag har också planerat julafton. Vi skall tydligen inte åka till Stockholm med far och fira tillsammans med släkten. Vi slipper därför att ha julafton redan på fredag med mamma, skönt. Nu skall vi istället utföra en hederlig jul på måndag tillsammans med de få kusiner och mostrar som befinner sig här ute i trakterna =)
Nu slippper jag åbäket att leva ambivalent under veckan och samtidigt planera helgen med underliga förutsättningar, yes! Nu hoppas jag också att även julshoppingen skall lösa sig i sinom tid!

Nu skall ni få se julbilder från Liseberg!

image97

image98

image99

Kommentarer
Postat av: Fridah

sööta bilder :)

2007-12-18 @ 21:21:01
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Malin

Fina bilder . Hoppas du /ni får en mysig kväll . kramis

2007-12-18 @ 21:28:15
URL: http://Blingdolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0