Hunger på hög nivå samt novellanalys!

Skrev nyss klart min novellanalys av "Ett halvt ark papper"- August Strindberg, den blev faktiskt bra!
Nu är det dock dags för lite marknadsföring, ska läsa 3 kapitel, yiha.

Min mor har varit borta på kalas i evigheter nu, jag är hur hungrig som helst. Visst skulle jag kunna laga ihop något eget, dock har jag inte riktigt den kompetensen. Det jag kan laga är i princip stekta ägg, nudlar, havre/mannagrynsgröt, omelett och stekt bacon. Haha, jag är värdelös, jag gillar bara att äta, inte att laga. Det finns en anledningen till att man är tillsammans med en grym kock ; )

Hittade en så rolig bild på min bror Alexander .
Han vill inte sitta och äta med de andra barnen,  bestämt skulle han sitta vid ett eget bord. Ensamvarg?


image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0