HAPPY NEW YEAR

Hejsan!
Igår var det en väldigt händelserik dag för min del. Jag skulle som sagt inhandla min nyårsstass och samtidigt köra Johan till Babbel =) Jag har har världens sämsta lokalsinne, utan att överdriva, det kan flera i  min omgivning intyg. Jag hittar exempelvis fortfarande inte till Götaplatsens kiosk, vilken ligger brevid Johans lägenhet, om jag inte kommer nedifrån stan. Eller vad säger Wiktor och Emil? HAHA ;)

Jo, för att kommar till saken: jag kan inte köra bil i Borås. Jag kan köra, MEN jag hittar inte! Jag var aningen nervös innan avfärd. Jag gillar dessutom inte att shoppa ensam, jag behöver minst en person som servar mig med nya storlekar och råd i provrummet samt bär runt på de plagg som skall testas. Krävande? Ja, kanske.

Jag överraskade dock mig själv och körde alldeles galant och hittade överallt =) En fet applåd till MOÍ !
Jag strosade även runt själv och införskaffade flertalet klänningar att välja mellan till dagens happening, lite småsaker som ögonskuggor, bälten, strumpbyxor, ett par glansiga, gråa byxor i satin osv. Felt good!

Väl hemma i Ulricehamn var jag tvungen att köra runt på min bror och hans kompanioner över halva stan innan jag kunde bege mig till hemmets trygga vrå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0