FIFA-TURNERING

Idag är det dagen innan julafton.
Julstämningen är sådär faktiskt, dock har det kommit lite snö under natten, tyvärr är den nästintill obefintlig. Johan har redan arbetat klart för dagen och är påväg hem, underbart =)
Igår hade vi FIFA-turnering, Mackan hade nämligen medbringat X-box =)

Jag behärskar inte tv-spelens dramatiska värld, utan jag trycker på de knappar som jag tycker passar och det gick inte alltför dåligt, endast 0-1 förluster samt en förlust på straffar, damn it! Jag besegrade Johan i sista matchen, 2-0 till mig. Resultatet kan ha och göra med att Johan var West Ham och jag Inter ;) Klasskillnad!
Konstigt att jag kammar hem vinsten då jag överger mitt kära Arsenal för Inter, mysko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0