Ensam hemma 1

Hola!
Idag har jag äntligen ingenting att plugga på, helt underbart. Det skulle väl vara psykologiprovet på fredag, men jag är lite osäker på vad jag ska kunna. Därför blir det en lugn dag!

Vi har för övrigt gjort klart samtliga enkäter på Stebocksskolan och Ätradal, dvs årskurs 9. Känns riktigt bra faktiskt, nu ska vi också göra enkätundersökningTingsholmsgymnasiet för åk 3. Sedan ska det sammanställas och efter det börjar det roliga och hårda arbetet =)
När vi kom till Stenbock möttes vi för övrigt av en väldigt irriterad ovh ohövlig biträdande rektor. Som tur var lyckades vi med vår verbala förmåga att få honom på bättre humör och enkätundersökningen gick smärtfritt!

Nu väntar jag endast på att OC ska börja, jag missade det igår tack vare vår tre timmar långa fotolektion!

Johan har lovat mig att vi ska se en julfilm idag, hoppas det finns någon ritkigt mysig som vi kan hyra =)
Jag har som jultradition att alltid se de tre "Ensam hemma"- filmerna under december månad, de är underbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0