DÖDSRUNDA

Efter en stenhård dag med prov i rättskunskap, vilket inte alls var lika svårt som företagarna antydde, skulle vi nu ha fotolektion.

Jonathan hade med sig en "bil" som han och hans vänner kallar för Fiestan. Den skulle ta hos ner till Åsunden där vi skulle fotografera i mörker. Yes tänkte jag, nu slipper vi gå i 10 minus =)
Bilen var i min fantasi en stor lyxig limousin med röd klädsel och tv där bak. Dock uppenbarade sig en helt annan varelse när vi nådde Tingsholms parkering. Det var en bil som antagligen gått runt  204540705445689 mil och synnerligen härstammade från ett annat århundrade än de vi nu befinner oss i. Förslagvis 1700-talet.

Jonathan är inte känd för att köra enligt körskolans regler och därför anade jag att mitt liv var i fara. En vansinnesfärd genom Ulricehamn präglade vår fotolektion. Emil skrattade som vanligt, medan jag tjöt i baksätet!

Nedanför ser ni bevis, med mig i baksätet:


image86image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0