BRAND I HUSET?

Heej!
Jag tror att det hänt något hemskt i någon av lägenheterna där Johan bor, det stannade 2 brandbilar och en ambulans precis utanför. Jag trodde att de körde förbi, men då skrev Matilda som bor i huset nedanför honom och undrade vad alla bilar gjorde utanför oss, PANIK!
Det kan väl inte brinna? Eftersom jag befinner mig i samma hus så borde väl någon komma hit och meddela om jag var i fara, eller? Nu kom tydligen polisen också. VAD KAN HA HÄNT?

Just nu har jag för övrigt en paus från pluggandet, så skönt. Skulle iväg och köpa Salt och blandat innan som är hur gott som helst, givetvis var just den sorten slut, fick köpa Djungelvrål istället, merde!
Hörde också att Rättskunskapsprovet var riktigt svårt, kul att veta dagen innan. Blir rejält med studerande ikväll.

Hoppas i alla fall att ingen allvarligt har inträffat, håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0