Avresa till Växjö samt Nintendo Wii

Nu skall jag packa inför avresan till Växjö där det nya året skall hälsas välkommet =)
Vi skall bo på hotell och göra oss i ordning där, Gud bevare mig om jag glömmer något! Vore typiskt mig.
Kläder, hårattiraljer, smink, smycken och diverse prylar skall medbringas.
Jag har bestämt mig att jag ska ha antingen en guldig eller en svart mer klassisk klänning. Just nu lutar det åt den guldiga =) Aningen ballare enligt mitt tycke!

Jag och min kära bror Alexander spelade på hans Nintendo Wii igår också, haha det var riktigt kul!
Han tog hem seger i bowlingen med YNKA EN POÄNG. Sedan tog vi en golfunda på 9 hål, och I WON =)
Jag vill tillägga att jag svingade likt en Tiger Woods på grönbete och att ni samtidigt bör ha i åtanke att det var första gången jag spelade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0